Masterclass

‘Jong en oud gaan voor goud’

William Burghout & Ieteke de Vries

Adviesbureau Diversions

8 maart 2024

9.00 – 13.00

Buitenplaats Vaeshartelt

De krapte op de arbeidsmarkt blijft voor sectoren als zorg, onderwijs, overheid en mkb een fikse uitdaging. De komende jaren stromen veel mensen uit en tegelijk blijft het moeilijk om voldoende jongeren aan te trekken. Jongeren die vooral op zoek zijn naar een werkplek die aansluit bij de eigen behoeften.

In deze masterclass leer je de generatie Z beter kennen. En kom je te weten hoe je als werkgever aantrekkelijk bent voor deze generatie en haar tot bloei laat komen. Maar ook: hoe voorkom je uitstroom en hoe zorg je ervoor dat de verschillende generaties matchen en met elkaar gaan samenwerken?

In de Masterclass wisselen we steeds van praktijk naar theorie. Het doel is dat je op een nieuwe manier naar actuele personeelsvragen gaat kijken en weet hoe je ze kunt aanpakken.

Wij nodigen je van harte uit op vrijdag 8 maart tussen 9.00 en 13.00 Uur op Buitenplaats Vaeshartelt in Maastricht.

Over Diversions

Innovatiebureau Diversions werkt op het snijvlak van innovatie en onderzoek. De onderzoeken naar de generatie Z, waaraan in Nederland wordt gerefereerd, zijn voornamelijk gedaan in de VS.

Diversions is in november een kwalitatief onderzoek gestart naar generatie Z in Nederland.

Inschrijven en kosten

Inschrijven is mogelijk via de onderstaande knop. De kosten voor deelname zijn € 140,-

Dit mag je verwachten

  • Een interactieve masterclass waarbij je van prominente sprekers van Diversions de nieuwste inzichten ontvangt over generatie Z en de mogelijkheden voor je eigen organisatie.
  • Het boek Generatie Z – en de vierde (industriële) revolutie van Dr. J. Ahlers en R. Boenders
  • Tijd om te investeren in je eigen netwerk met relevante partners
  • Koffie, thee, Limburgse vlaai en broodjes.